ניוזים חמיםחדשותחינוך

כעס גדול בקרב הורים בכל ר"ג לאחר שראש העיר הודיע אמש כי לא יתקיימו היום לימודים בגנים, בתי הספר והצהרונים בשל הלוויית הרב קנייבסקי שמתקיימת בבני ברק

הורים ברמת גן קיבלו אמש בתדהמה, במוצאי שבת, הודעה כי היום לא יתקיימו לימודים בגנים, בתי ספר וצהרונים. זאת לאחר שראש העיר שאמה הכהן, הנמצא בכלל בדובאי זו הפעם השלישית, החליט כך בעקבות קיום הלוויית הרב קנייבסקי בבני ברק וסגירת צירי תנועה. " זו חוצפה, מצפים שאנחנו ההורים נעשה פליק פלק ונמצא תוך שעה פיתרון לילדים"

כעס רב כבר אמש של הורים רבים בכל רחבי רמת גן שנדהמו לקבל הודעה אמש במוצאי שבת, שילדיהם מגילאי גן ילדים וכך בתי ספר, כמו גם צהרוני בית עמנואל, לא יפעלו במתכונם הרגילה ולמעשה ההורים מתבקשים שלא לשלוח את הילדים למסגרות הלימודים.

את ההחלטה קיבל כרמל שאמה הכהן, ראש העיר שנמצא זו הפעם השלישית תוך חודש בדובאי בכלל. לפי הודעת שאמה, בבתי הספר יקיימו לימודים מקוונים.

על כך החליט והודיע ראש הכיר כרמל שאמה הכהן, זאת לדבריו בשל קיום הלווייתו של הרב חיים קנייבסקי זצ"ל שתתקיים היום בבני ברק ותביא לעומסי תנועה וסגירת צירי תנועה.

שאמה הכהן תירץ את ההחלטה שמעוררת זעם רב בקרב ההורים, בכך שצוותי סייעות, מורים ואנשי צהרונים רבים מגיעים מחוץ לרמת גן ובשל סגירת הכבישים המוקדמת בשל ההלוויה, הם יתקשו להגיע.

אלא שכל זאת לא הרגיע הורים רבים בעיר שאמרו: "זה הזוי שאחרי חופשת פורים כזאת, אנחנו ההורים צריך ללהטט ולמצוא במוצאי שבת פיתרון תוך שעה לילדים. לנו לא הודיעו ממקומות העבודה שלא להגיע".

יעל, אמא לילד בגן אומרת: "על הדרך  שיודיעו מתי מחזירים להורים את יום הלימודים הזה. בגנים אין למידה מרחוק ולהורים הולך יום עבודה על חשבונם. חוצפה".

 

צילום: עיריית ר"ג

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות